Incipit : Cine sunt si ce vreau (?)

Dupa ce am postat primul mesaj, aseara, m-am tot gandit la ceea ce vreau sa fac, la ceea ce voi scrie. De fapt, acum, dupa ce m-am mai linistit, pot scrie mai structurat, deci voi considera acesta prmul meu mesaj.
Cred ca fiecare din noi ar trebui sa avem un blog, sa ne postam gandurile si ideile. Am citit multe bloguri, cateva din ele foarte interesante si isi stabilisera de la inceput obiectivele, despre ce vor scrie. Blogul meu va fi ca un jurmal. Voi scrie pentru mine si apoi pentru voi, cei ce il cititi (daca e cineva). Voi scrie aproape in fiecare zi, sub semnul sentimentului ce ma marcheaza in acea zi. pentru mine asta inseamna jurnal, nu insirarea ca la un raport a ceea ce ai facut peste zi. Nu cred ca interesaeaza pe nimeni ca:
Alarma de la telefon a suat la 7 jumate. Telefonul fiind la incarcat a trebuit sa ma dau jos din pat ca sa il opresc. Sunt prea obosit, voi mai dormii jumatate de ora. M-am culcat tarziu azinoapte, m-am uitat la primele doua episoade din seria 3 din prison break. plus ca toata noaptea m-a bazait un tantar si un altul m-a piscat (ca doar tantarii vin cate doi, unul bazaie si altul pisca) si toata noaptea m-am gandit la blog. E interesant poate si un astfel de de juranl, e postmodern sa insir intamplari banale din viata unui om. Dar nu. voi scrie si mai postmodern: ganduri ce pleaca dintr-o stare. As fi vrut azi sa scriu despre serialele mele preferate, dar am scris despre altceva, poate alta data, cand voi reincepe sa vad un alt serial din cele care imi plac. Poate chiar maine...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare