Stare de vacanta

Cu toate ca azi e abia marti si vacanta incepe vineri, eu am deja o stare de vacanta. bagajele sunt aproape gata si mi-am luat ramas bun aproape de la toti. Abia am terminat o shuieta, o ultima bere in grup pe anul asta. E dupa mult timp cand ma bucur ca plec acasa, acolo unde o sa fie toti, o sa fie frumos. Poate ca pentru ca e zpada. Anul trecut ma simteam atat de nasol, cred ca asta era motivul, lipsa zapezii. Cu toate ca o sa fie multa treaba pe acasa si inca nu stiu nimic concret despre revelion, stiu sa transform dezavantajele in avantaje si treaba in distractie. Abia astept sa fac bradul si carnatii, sa radem si sa povestim langa semineu, toata familia reunita ascultand colinde. O sa fie zuper, ca in fiecare an. Abia astept sa vad orasul ornat si sa ies in plimbare prin parc, sa ascult colinde si sa beau vin fiert cu scortisoara. Sunt lucruri care ma bucura in fiecare an, de aceea nu mai am rabdare sa stau aici, in camin. cu toate ca e bradutul asta ornat in camera, dar nu miroase a brad si nu e atmosfera de sarbatoare. O sa imi fie dor de prietenii mei de aici dar mai dor imi e de cei de acasa. O sa se schimbe rolurile acum o sa-i sun pe cei ce ii vedeam si osa-i vad pe cei ce ii sunam.
Nu stiu cand osa mai postez. Poate maine daca am timp, inainte sa plec iar in vacanta nu stiu cat timp o sa am sa stau la calculator.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare