Dedicatie

Am asa o dedicatie pentu un "bun prieten". Stiuc ca nu o sa citeasca personal acest articol dar am si alti "prieteni" care o sa il instinteze despre asta. Bey Premature detonation, vezi-ti de treaba ta si uita-te in oglinda in fiecare zi si multumeste laui Dumnezeu ca au existat oamaneni care te-au impiedicat sa ajungi un antisocial, un om ce trraieste virtual. Cam tot ceea ce ti se intampla bine acum e si din pricina mea ca te-am mai scos in lume, sa ma i vezi si tu oameni nu numai C.S. Revizuieste-ti comportamentul si nu te mai lua de blogari ca s-ar putea sa ti-o iei.
Pe curand...

Comentarii

  1. "Am asa o dedicatie pentu un "bun prieten". Stiuc ca nu o sa citeasca personal acest articol dar am si alti "prieteni" care o sa il instinteze despre asta. Bey Premature detonation, vezi-ti de treaba ta si uita-te in oglinda in fiecare zi si multumeste laui Dumnezeu ca au existat oamaneni care te-au impiedicat sa ajungi un antisocial, un om ce trraieste virtual. Cam tot ceea ce ti se intampla bine acum e si din pricina mea ca te-am mai scos in lume, sa ma i vezi si tu oameni nu numai C.S. Revizuieste-ti comportamentul si nu te mai lua de blogari ca s-ar putea sa ti-o iei.
    Pe curand..." hai sa-ti arat ce inseamna sa fii un dadaist postmodern: stii reclama la sprite cea care "spune pe bune"... invata sa spui pe bune ceea ce simti, nu-ti mai ascunde frustrarile (jur ca nu ma refer la frustrari sexuale), de orice natura ar fi ele , in spatele unor situatii jenante ,dar trecatoare, din viata unor persoane pe care le cunosti sau crezi ca le cunosti, draga Horica! intai de toate trebuie sa inveti ca popularitatea se castiga pe respect, deci un antisocial nu va putea niciodata "beneficia" de respect! corect nu? nu trebuie sa-mi dai dreptate, asta e cursul firesc, asa se intampla :) prin intermediul tau am cunoscut diferite persoane insa cei care vor citi blogul si comentariul trebuie sa stie ca ai tradat increderea unei persoane cu care ai vrut sa fii impreuna, ai promis sa nu spui secretul pe care ti-l incredintase insa nu te-ai putut abtine... "oups! nu mi-am dat seama" vei putea spune, dar nu te judec eu, Dumnezeu va sti ce sa faca si crede-ma ca nici eu nu sunt ateu sau crestin "infocat". sa stii ca ii multumesc lui Dumnezeu pt ceea ce sunt, nu pt ceea ce mi-as fi dorit sa fiu... sau ce sunt datorita altora... :-j vreau sa reflectezi si sa-ti dai seama ca nu faci rau doar celor din jurul tau ci si tie iti faci rau. erai invidios pe mine (chiar daca nu recunosti) ca sunt popular si ca ma saluta si ma salut cu multa lume:cunoscuti, colegi, amici, prieteni... aici vroiam sa ajung... la PRIETENI! gandeste-te la cei pe care ii consideri prieteni, sentimentul e reciproc? chiar toti vor sa-ti fie prieteni pt ca te accepta asa cum esti sau e ceea ce unii numesc "serviciu contra serviciu"!? am gresit si eu la viata mea (ca oricare dintre noi, de altfel) insa pot spune ca am invatat ceva din greseli si stiu ca sunt mai mult decat vrei tu sa vezi, sa accepti... cat despre c.s. e de "entertainment". nu te considera "responsabil" pt ca cei din jurul tau isi gasesc fericirea, intreaba-te de ce nu poti fi si tu fericit!?! amenintarea: "Revizuieste-ti comportamentul si nu te mai lua de blogari ca s-ar putea sa ti-o iei"... daca vrei si maine (adica 12.03.2008) ne putem infrunta verbal, fizic sau cum mai vrei tu. gandeste-te daca intr-adevar vrei sa ameninti pe mine sau sa zici ca a fost ceva scris la nervi. stiu ca esti o persoana sensibila si n-am sa profit de aceasta calitate (as putea spune) sa fiu rau si sa ma comport ca un antisocial, ok? fiecare vrea sa para ceea ce nu este, ceea ce si-ar fi dorit sa fie, insa nu-ti creste "cota" daca ma ameninti ca stii ca sunt si bun si nebun (intelegi ce vreau sa spun). in incheiere doresc sa te fac curios si sa asculti o melodie: Sisu & Puya - Pentru cel mai bun prieten. daca o asculti, macar fii foarte atent la versuri. si ca sa stii: persoanele pe care nu le intelegi (ex. Sisu si Puya care NU sunt niste antisociali!!!) nu trebuie blamate pt ca nu gandesc la fel cum gandesti tu... pot sa-mi aleg un pseudonim si asa am sa fac: stii_tu_cine_sunt. incantat de cunostinta "Pe curand..."

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare