A asculta muzica

Sunt in drum spre casa. Sunt obosit. Nu stiu ce sa mai fac ca sa treaca timpul. As citii cartea pe care o plimb cu mine, insa nu am rabdare. Si mi-am uitat castile de la telefon in Iasi asa ca nu pot asculta muzica. In jurul meu lumea are tot felul de tehnici se omorat timpul: asculta muzica, se uita la filme pe laptop, citesc reviste, dorm, mananca sau vorbesc la telefon. Insa cei mai multi asculta muzica. Ascultatul muzicii a ajuns, de mult timp, o activitate auxiliara altei activitati. Ascultam muzica in masina, cand mergem singuri pe jos, cand mancam, cand facem curatenie sau cand lucram la orice altceva. Si desigur, ascultam muzica cand mergem in oras ori in club ori intr-un bar. Rar mergi undeva doar ca sa asculti muzica. Atunci cand iti place o trupa ce canta int-un bar sau cand o formatie sau un solist preferat sustine un concert.
Insa pe vremuri tinerii se intalneau sa asculte muzica, cand faceau rost de un disc al unei trupe straine sau cand un artist isi lansa un album nou. Poate ca ar fi dragut sa fac si eu asta candva. Sa imi chem prietenii si sa asultam un album intreg, ca si cum ne-am uita la un film. Ar fi ceva din frumusetea anilor de altadata.
Acum va las ca ma lasa si pe mine bateria la telefon.
Pe curand...

Comentarii

  1. Intr-adevar, muzica a devenit o activitate auxiliara. Sincer, eu am momente cand prefer sa fiu singura sa ascult muzica decat in compania unei persoane cu care nu am prea multe in comun (urasc discutiile despre nimicuri). Si muzica ne ajuta mult,pe toti, in situatii in care poate nu reuseste nimeni si nimic sa ajunga la noi.
    Cat despre ideea cu ascultatul unui album, mi se pare retro si interesanta. Insa ... am o sugestie si mai buna: daca stii pe cineva care canta la chitara, puteti sa va adunati sa il/o ascultati, e si mai 70's.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ascultat de multa ori muzica la chitara. Ideea cu ascultatul unui album cu mai multi e ceva nou

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare