M-am intors, din nou

Au fost cateva zile ingrozitoare. Am trecut prit tot felul de stari. Dar de azi e iarasi bine. Joi a avut loc un buf de energie si mi s-au ars urmatoarele: incarcator laptop, sistem audio, ceasul cu radio, cuptorul cu micorunde si ventilatorul. E-on? Fuck-off! Nu primim despagubiri, poate maine de la asiguratori...
Insa azi am primit incarcatorul, m-au sunat ca e gata cuptorul, mi-am luat costum si am luat examenul la care nu am invatat nimic din cauza caldurii. Sunt mai apooape de final si mult mai obosit... Insa implit.
Am schimbat designeul blogului, e un pri predefinit, poza nu prea se mai incadreaza, insa merge. Vroiam o mica schimbare si asta e binevenita.
Si in final va propun si noul vidoclip la lui Gaga, ce mie imi place foarte mult. Melodia suna binisor, aduce a anii '90 dar videoclipul e genial.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare