Democrație de câti ani?

Nu are rost să mă mai justific pentru pauza de pe blog, dar am o lehamete de tot și de toți însă azi am citit două aberații în presă și nu mă pot abține.

La teatrul Odiseu, în București piesa de teatru "Blonda, Chiorul și Piticul" a fost interzisă. Directoarea sălii Dalles a amenințat regizorul că dacă nu schimbă numele piesei, piesa nu va mai fi jucată.
Câti ani au trecut de la revoluție? România este o țară democrată?
Mi-e silă....

Și ca să fac legătura cu a doua știre, aș ruga tinerii din toată țara să se uite la Dallas.
Actorul Larry Hagman, cel ce l-a interpretat pe J.R. în celebra saga Dallas a declarat că românii l-au omorât pe Ceaușescu pentru că au descoperit democrația și libertatea odata cu serialul american.
Serialul, a devenit celebru la începutul anilor 70 și difuzat ăn România înainte de revoluție, cenzurat, pentru a arăta cât de coruptă este o lume capitalistă, însă el a reulit să capteze atenția românilor care l-au îndragit foarte mult.
Eu țin minte melodia de la genericul serialului și ori de câte ori o aud îmi aduc aminte de copilărie.


Poate odata cu remake-ul serialului, propus de postul tv TNT, o să revedem libertatea americană și scăpăm de blondă, chior și pitic, dar nu cei din piesă ci cei de sus.

Pe curând...

Comentarii

Postări populare