De-a casei

Am de-acum o săptămână de când sunt acasă. și în săptămâna asta am făcut de toate, că deja m-am plistisit....

Două zile nu am avut curent. O problemă tehnică și un E-OFF de căcat au făcut să dureze atât.

Apoi am rămas responsabil de bunici și de nepotă-miu, Mircea. Patru zile am fost angajat cu normă întreagă la bucătărie. Dimineața pregăteam micul dejun, mâncam cu bunicii, spălam vasele, faceam mâncare la câine, mâncare nepotului care se trezea mai târziu, spălam după el și se facea 12. Pregătirea prânzului era o provocare odată la două zile pentru că nu puteam să fac un singur fel de mâncare ci trebuia și o "zeamă", Așa că odată la două zile am făcut o ciorbă de cartofi iar apoi o supă de pui. Pe langă primul fel trebuia să fac în fiecare zi un al doilea fel. Ora 3 mă prindea punând masa de prânz și făcând ulimile retușuri la mâncare. După masă iarăsi o pleiadă de vase iar pe la ora 4 se trezea și Mr. Sclifo (aca Mircea) că vroia să mânânce ori paste ori cașcaval pane. Fă-i și lui de mâncare, spala iarăși vase, fă mâncare la câine și uite cum deja era ora 5. De la 5 la 8 aveam liber să fac ce vreau iar la 8 încălzeam laptele pentru bunici. Frânt îmi luam somn pe la ora 11...

Dar bine că am scăpat și că acum doar ajut la treabă...

De plictiseală astăzi am fost să strâng mazăre. O oră am stat aplecat și am cules cam 2 kg jumătate de păstăi ce s-au transformat după ce au fost desfăcute, într-un kg 800 de mazăre. As vrea să rog guverunl să dea cât mai multe fonduri la țărani pentru că este îngrozitor să stai aplecat, în soare și să culegi. A fost prima dată când am făcut asta si sper să fie și ultima dată când se întâmplă. Am cules de câteva ori fasole, și nu m-am plăns, pentru că o aveam de strâns de pe harac de sus până jos, însă mazărea e toată în tufe joase, amestecate și încălcite. De la depărtare vezi păstaia iar când te apropii de ea nu mai e (ca la castraveți) și te enervezi. Dar probabil că sunt unul din puținii oameni care până la 24 de ani nu a cules mazăre iar voi, care îmi citiți articolul știti toate astea și eventual vă și amuzați că sunt orășean fițos ce nu a cules mazăre până acum. Dar mai plicitisitor decât culesul (pentru că la cules te poți urzica sau te mai ferști de gândaci sau păianjeni un lucru palpitant) este scosul mazării din păstăi...

Pls help!!!! E ultima mea vară în țară, veniți cu idei...

Cred că mă duc să scot mierea din faguri la centrifugă... :))

Pe curând...

Comentarii

  1. Daca e ultima ta "vara in tara" bucura-te de ea si de timpul petrecut cu bunicii :)
    Mierea e de salcam? Yummy

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare