Lab Camp

De ceva timp ma urmareste o raceala iar acum doua zile mi-a fost foarte rau din cauza asta. Am avut febra, m-a durut capul si mare lucru nu am fost in stare sa fac, inafara sa scriu acel articol... Ieri m-am simtit mai bine insa am avut de recuperat cam tot ce am lasat balta cu o zi inainte asa ca acum incerc sa ma incadrez in timp si sa scriu un articol pana sa plec la scoala.

Ne-au venit calculatoarele in laborator asa ca posibil ca voi posta si de acolo din cand in cand. Am vrut sa fac asta ieri insa toata ziua s-au facut setari peste setari pe ele si nu am avut acces. De acum luni... De ce spun luni si nu azi? La ora 2 plec in excursie. Laboratorul meu organizeaza o excursie in Chiba, de vineri pana duminica. Astazi il vom sarbatorii pe profesorul Hamada, ieri a fost ziua dumnealui, maine vom avea prezentari ale temelor de  cercetare, apoi activitati sportive si petrecere iar duminica la 1 plecam inapoi spre Tokyo. Deci sunt de negasit pana duminica dupasa. Sunt incantat de ideea uniei excursii pentru ca asa o sa imi cunosc mai bine colegii din laborator. Insa va fi obositor. Trezirea e in fiecare zi la 7 dimineata si asta o sa ma omoare. Abia asteptam sambata sa dorm pana la 9 iar duminica pana la 10. Si cand imi amintesc ca inainte dormeam pana la 11-12, in weekend. Acum nu mai pot. Ma trezesc automat pana la 10.
Partea cea mai haioasa e ca o sa ma car din Hanakoganei pana la facultate cu gentoiul la mine, insa plec mai devreme, sa ajung in laborator si sa il las acolo. Nu am chef sa ma apuc sa imi caut cursurile printre pijamale si chiloti, de fata cu toata lumea. Exagerez, hainele sunt puse frumos in pungi iar cursurile in dosare, asa ca e usor de gasit. In camin mi-am facut o reputatie de obsedat de ordine. Toti care intra la mine in camera ma intreaba daca sunt sanatos la cap, pentru ca mereu e oridine si toate lucrurile sunt organizate. Mai putin in dulap, unde e vraiste, insa ei nu au de unde sa stie asta.
Adevarul e ca ma iau toti dracii cand ma duc in camera la Mario sau la Puskar unde trebuie sa pasesti printre haine si mancare (la Mario) si printre haine curate si haine murdare (inclusiv chiloti aruncati pe jos, in vazul tuturor) la Puskar. Puscar avea odata o pereche de sosete murdare pe laptop is o pereche de chiloti murdari pe langa mouse. Am crezut ca innebunesc... Cat e de greu e sa le arunci pe toate intr-un cos cu rufe murdare?
Sper sa nu fie dezastru in camera de la cabana unde mergem, pentru ca o sa stam 6 in camera...
Iar cel mai tare ma enerveaza ca nu am spus nimanui ca sunt alergic la puf si lana si nu stiu cum o sa dorm... Cu Claritine...

Pe curand...

Comentarii

  1. nu pot sa cred ca e adevarata faza cu mizeria in camera baietilor.... o fi ca in academia de politie cand ala isi arunca sosetele si i se lipeau de dulap? :)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare