11 luni

...sau  4 zile de cand sunt acasa...
Am ajuns cu bine vineri in Bucuresti si am plecat cu masina inspre Bacau. Eram obosit si confuz si nu procesam ce mi se intampla. Insa cand am ajuns in Bacau si m-am urcat in masinuta mea, sa ma duc la Luncani, am uitat de tot si de toate. Ce 11 luni in care nu am condus, ce oboseala... drumul a fost perfect.
Duminica am avut parte de o petrecere de bun venit cu gratare, inchetata, bere cu lamaine, sake si tort. A fost demential.
Luni m-am tuns si m-am intalit cu Vane pe care nu am vazut-o pe viu de atata amar de vreme. Am cochetat cu orasul si ne-am racorit la terase de fitze. Noi si italienii...
Nu stiu cat de des o sa scriu pe blog cat o sa fiu acasa, poate ce o sa mi se para mai intersant.
Sunt bucuros ca sunt acasa si dezamagit de niste treburi insa sper sa fie o vacanta reusita.


Pe curand...

Comentarii

  1. va fi nu te amari atata.. important e sa se realizeze tot ce ti-ai proous nu conteaza cum si cand

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare