17 luni

A mai trecut o luna, o luna frustranta in care nu am facut mare lucru. Ideea era ca luna asta o sa supravehez la examene si o sa fac niste bani in plus, dar din cauza unor greseli nerecunoscute de cei de la facultate. Asa ca nu am facut mai nimic la scoala, am pierdut timpul aiurea asa cum o pierd si japonezii din laborator, ce se fac ca mimeaza munca.
Weekendurile mi le-am petrecut cu mici iesiri: fie ca am vizitat cateva muzee, fie ca am fost la ambasada sau am revazut prieteni vechi.
Acum cateva zile am aflat ca ma despart de cineva mai repede decat credeam. Pe Pushkar nu l-am mai vazut din octombrie pentru ca drumurile noastre s-au despartit dupa ce el s-a mutat din camin. Insa stiam ca daca am chef sa ma vad cu el, e tot timpul. Duminica a venit in camin sa ma vada. Aveam o banuiala ce s-a dovedit a fi adevarata. Dupa 3 semestre de chiul a realizat ca nu i se potriveste ce face si s-a retras de la scoala. Saptamana viitoare pleaca in India unde o sa stea o saptamana, apoi in Israel, unde tatal lui e ambasador. Din toamna o sa se inscrie la Conservator acolo, insa pana atunci o sa lucreze la o fabrica de conserve. E pedepsit pentru ca nu s-a tinut de scoala si pentru ca parintii lui au cheltuit multi bani cu sederea lui esuata in Tokyo.
Povestea asta se potriveste manusa cu luna pe care am avut-o: oamenii pleaca, timpul zboara prea repede pentru tot ce ti-ai propus si planurile nu ies mereu asa cum ti-ai propus.
Dupa sesiune, am intrat in vacanta, insa mai mult de doua saptanani nu cred ca o sa am liber. Chiar trebuie sa ma apuc serios de lucrat la teza si cam asta o sa fac. Urmeaza o luna linisitia din punct de vedere al aventurilor, sau nu se stie...
Au aparut vestitorii primaverii in Japonia. Nu ghioceii ci florile de prun! Abia astept sa infloreasca copacii!

Pe curand...

Comentarii

Postări populare