18 luni

Viata e crunta uneori, insa sunt recunoscator ca am prieteni buni ce au fost alaturi de mine.
A fost o luna grea, au fost cateva luni grele si sper ca soarele sa vina si pe strada mea, odata cu primavara.
Pe langa doliu si starea de tema stiind-o pe Ilinca in spital, m-am luptat si cu o racela. Da, racesc mult, insa e un virus ce face victime pe aici si toti in jurul meu erau cu el la purtator.
Dar am incercat sa nu stau inchis in casa si sa devin antisocial, asa ca am iesit in weekenduri si am vazut cateva muzee, unul si unul. Mi-a placut mult muzeul imprimariei, despre care am scris saptana trecuta si cel al trenurilor, despre care o sa scriu zilele astea.
Incetul cu incetul vremea se incalzeste, soarele isi face curaj sa ne mangaie, deci si eu sunt intr-o dispozitie mai buna. Doar ca stiu ca in curand o sa inceapa sezonul ploios si de aceea incerc sa profit de vremea frumoasa.
Luni dimineata plec la Osaka pentru 5 zile. O sa vizitez Kyoto, Nara, Kobe si Osaka. Abia astept excursia asta. E o excursie bine-meritata. Vacanta asta m-a obosit mai tare. Proful are mai mult timp liber si mai multe cerinte de la noi.
S-au afisat si notele pe semestrul trecut si am ramas cu un gust amar. Am un B la cursul de Urbanism si nu am idee de ce. Amfost prezent la toate orele, am reactionat cu profa si cred ca am avut o prezentare si un referat bun. Posibil ca a vrut altceva de la mine, ceva mai in detaliu, iar eu am discutat mai in general despre proiectul ales. In 5 pagini nu aveam cum sa acopar mai mult.
Timpul curge si mi-e frica ca nu am timp sa fac tot ce imi doresc. Mereu apar lucruri neprevazute si timpul e limitat.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare