Boeing Boeing

Cand esti bolnav, te plictisesti tare si ai foarte mult timp liber, asa ca in perioada aceea am participat la vreo trei concursuri pe facebook, concursuri ce ofereau bilete la teatru. Printre cele trei concursuri, unul era ceea ce imi doream de mult timp, si anume o invitatie dubla la Boeing Boeing. Am vazut reclame si promovari la piesa asta pe Antena 1, la greu, si mi-a placut mult. Cred ca sunt de acum doi ani de cand imi doream sa o vad, dar niciodata n-am avut bani pentru ea.
Alaltaieri vad notificare pe facebook ca TVCITY m-a taguit intr-un comentariu. Vad poza cu Boeing Boeing, inima incepe sa-mi tresara, citesc ca sa am confiermarea si da, am castigat!
Boeing Boeing, piesa ce l-a facut celebru pe Marc Camoletti, a intrat in Cartea Recordurilor pentru cea mai jucata piesa francofona. Exista mii de interpretari in intreaga lume si cinci filme dupa aceasta piesa.
In piesa originala, Bernard este un arhitect persian (in reprezenatiile mai noi de pe Broadway e american mutat la Paris) ce are trei logodnice, una frantuzoaica (sau italianca), una americanca si una nemtoaica, toate trei insotitoare de zbor, niciuna nestiind una de asta. Ceea ce mi s-a parut genial e ca la noi e ca au modificat un pic piesa si au adaptat-o la societatea noastra (Traducerea si adaptarea Irina Margareta Nistor) si insotitoarele de zbor au ajuns: evreica, romanca si rusoaica. Logodinicele sunt jucate de Alexandra Velniciuc (evreica), Monica Davidescu (romanca) si Tania Popa (rusoaica). De departe Tania Popa/ rusoaica a fost preferata mea pentru ca mie rusa mi se pare o limba foarte sexy si logodnica rusoaica mi se parea iubita perfecta.
Trei roluri sunt jucate la dublu. Asa ca eu mi-as fi dorit sa il vad pe Temisan in rolul arhitectului, pe Lucian Ghimisi in rolul prietenului iar la rolul menajerei, cu toate ca imi plac ambele foarte mult, as fi vrut sa o vad pe Maria Buza, pentru ca nu prea am vazut-o jucand. Pe temisan inca il regret, Bogdan Stanoevici mi s-a parut mai putin potrivit pentru un rol de dandy. Insa Marius Gilea in roul prietenului a fost genial iar Anca Sigartau in rolul maneajerei, a tinut piesa la un nivel inalt. Stiam eu ca imi place mult de Sigartau, insa n-am crezut ca poate sa fie atat de buna! (Ii doresc tot succesul de pe lume in functia de la Bacau!)
Tei ore de ras non-stop. Nu stiu de cand n-am mai ras asa si nu stiu daca am vazut o comedie mai buna ca asta. Acum stagiunea s-a terminat, dar va invit sa vedeti piesa la toamna, la Elisabeta, daca se va juca tot acolo. E geniala. Sincer, acum inteleg si pretul biletului,
Pe curand...

Comentarii

Postări populare