Cine iubeste plateste

Zilele trecute am ajuns la Godot pentru prima data. Ma asteptam sa fie altfel, mai elegant, mai in genul Teatrului de pe Lipscani, insa mi-a placut foarte mult atmosfera de acolo. Si acum, cu legea anti-fumat era aer respirabil, ca am inteles ca se facea mult fum, de obicei.
Am fost la Cine iubeste plateste o piesa scrisa de Alexandru Popa, de care, spre rusinea mea, nu am auzit nimic pana la aceasta piesa. Insa de acum, o sa fiu atent la piesele lui, pentru ca omul asta are un umor foarte fin si inteligent. Regia specacolului e semnata de Vlad Massaci, iar actorii specacolului sunt : Madalina Ciotea, Alexandru Ion, Vero Nica. Pe Alexandru Ion il stiam ca iubitul Flaviei de la Neaza si din reclamele TV. Pe fete, nu. Si mi-a placut foarte mult de Vero Nica...
Cine iubeste plateste spune trei povesti de dragoste interzisa, povesti de dragoste contemporane, chinuite sau ciudate. Povesi banale, in care ne regasim cu totii si pe care nu le bagam in seama. Cu totii visam la povesti frumoase, dar uneori relatiile nu au povesti. Noroc de postmodentism, ca le da si lor o sansa.
Deci, daca vreti sa radeti copios si sa beti ceva, sau sa serviti cina, va recomand piesa asta la Godot. Merita.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare