Frica

Care e cea mai mare frica a ta?

A mea e frica de esec. Imi este frica sa nu gresesc, sa nu fiu penibil. Si frica asta imi controleaza de foarte multe ori viata. Cum ar spune cineva, imi creaza cenzuri
Cutremurele sunt devastatoare pentru ca dupa ele aduc si alte dezastre: tzunami, alunecari de teren, lichefiere, prabusiri, incendii. Asa e si frica mea. Pentru ca mi-e frica sa nu fie penibil, imi e firca sa vorbesc in public, imi e frica sa fac lucruri noi in public, nu-mi place sa cunosc oameni noi.
Si ce e de facut? In fiecare zi mai zdruncin una din fricile astea mcii, pentru a distruge frica cea mare. In fiecare zi imi depasesc limitele putin cate putini si ies din zona mea de confort, pentru a o mari. Dar nu imi iese intotdeauna si uneori datorita esecului si fricii primordiale, dau doi pasi inapoi, ma inchid in carapace si nu mai fac nimic. Ma conserv.
Asta am facut in ultimul timp, dupa o perioada de avanturi si reusite, m-am ars tare si acum imi ling ranile in intuneric.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare