Carwash fail

Ideile tampite apara atuci cand omul se plictiseste si o spun din proprie experienta. Saptamana asta am ajuns si eu acasa (sincer nici nu stiu in ce zi suntem) si am inceput sa imi aranjez lucrurile, sa imi pun hainele la spalat si sa ma odihnesc. Adorm in timpul filmelor, ma trezesc panicat ca ma intreaba Ibi ceva ce nu stiu, ma uit in jur, vad ca sunt in pat la Luncani si ma culc la loc linistit ca am scapat de licenta. Apoi ma trezesc din nou ametit si buimac de somn. Cam asa se intampla in fiecare zi: treaba casnica si somn si papa (ca doar baiatu' a slabit un pic si tre sa puna la loc :)), Doamne fe' ).
Azi ma plicitiseam ingrozitor si stiam ca daca ma pun la un episod din ceva ma ia cu somnul si nu vroiam sa dorm. Asa ca m-am hotarat sa imi spal masina. Masina ce a avut parte de un offroad de toata frumusetea pe la Dobrovat.
Spalatu exteriorului a fost floare la ureche. Cu frutunul cu buretele, totul a mers aprope perfect.
Iinsa interiorul... Mama are chipurile un aspirator de masina pe care nu l-a folositit niciodata. Aspiratorul ala scoate zgomot, fum si miros naspa si nu aspira de nici o culoare. Asa ca am putat impuritatile de pe mocheta dintr-o parte intr-alta pana m-am enervat si am pus presurile la loc.
Pronto albastru spune ca e pentru suprafete moderene insa cei de la Pronto nu considera bordul masinii suprafata moderna asa ca tot ce am reusit sa fac e sa intind praful si sa curat de noroi pragurile.
Daca matusa-mea lauda Rivexul orange atat de mult, eu spun despre el ca e la fel ca si partidul cu care imparte culoarea. Am niste geamuri zoiase ca politica lui Base si niste dare infecte ca si cabinetul Boc.
Asa ca m-am lasat balta si ma duc cat mai curand la spalatorie. Si apropos... Cineva din Bacau...
Vreo spalatorie ceva?
Pe curand...

Comentarii

Postări populare