Prnt Scrn

Sa spuneam ca m-am simtit sa preaiau o leapsa de la Ancuta (de fapt nu a spus ca o da mai departe, ci mie mi s-a parut f tare ideea) si o sa public un print screen de la descktop-ul meu. De obicei nu exista nimic salvat pe el, am o fixatie cu lucrurile puse la locul lor. Insa acum am 3 pdf-uri cu o carte de beton, normativul de seismica si cel de fundatii si in alt colt, ultimile 5 acizitii in materie de muzica, de care nu am avut chef sa le mut la locul lor pentru ca le-am salvat in graba pe desktop.
Cat despre poza de pe fundal, mi se pare o poza caracteristica pentru ultima perioada din viata mea, e o poza de la banchet, pe care am pus-o acum putin timp, pentru a fi vazuta de indrumatorul meu de licenta.

Poza a fost denumita High Life, si este postata si pe profilul meu de facebook.
Mai puteti observa gadgeturile caracteristice generatie 6 de Windows si bara de start caracteristica Windows 7 (sunt un mare fan al lui 7) Sus am toate programele pe care le folosesc, mai jos ceasul si notite. In celalalt colt al descktopului am un gadget ce ne arata vremea de afara.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare