Moon Boy

Multa lume se plange ca atunci cand e luna plina nu pot sa doarma. Eu insa dor mcel mai bine atunci. De ceva vreme sufar de insomnii insa cel mai bine dorm cand se apropie de luna plina. Insa de vreo 2 saptamani adorm foarte usor si foarte devreme asa ca mi-am propus ca fac o noapte alba, in casa, azinoapte.
Imi propusesem sa ma uit la tv, pana nu mai e nimic, apoi sa ma uit la seriale la laptop si cand se crapa de ziua sa ma culc.
Insa nu am reusit, pentru ca eu choar dorm, cand luna lumineaza atat de frumos padurea din spatele casei. Si cu toate ca iubesc noaptea mai mult decat ziua, iubesc somnul si mai mult.
Misiune neindeplinita, insa somnul profund, a meritat.
Si astfel am reusit sa scriu cateva zile consecutiv, pregatind terenul pentru maine.
Pe ...

Comentarii

Postări populare