Dupa o saptamana

Abia m-am intors din Iasi, unde am avut o saptamana plina. Am avut pus o piatra de temelie la lucrarea de disertatie, am avut de sarbatrit niste prieteni, de cautat niste carti, de intalnit niste oameni si de participat la festivalul japoniez al papuslor.
Am avut un program incarcat, obositor si frustrant. Am stat vreo doua zile prin biblioteca si am petrecut ore bune cautand articole pe net si nu mi-a ajuns timpul sa fac tot ce imi propusesem. Iar din vizita asta in Iasi au aparut noi lucruri la care trebuie sa lucrez, asa ca o sa fiu ocupat si urmatoarele doua saptamani.
Am primit intrebari de la cativa apropiati ai blogului legate de festivalul de sambata. Am fost atat de obosit dupa ce s-a termint si aveam niste promisiuni facute, inca nu am reusit sa scriu inca. Insa promit ca o sa scriu pentru ca sunt multe de scris. Am nevoie de putina odihna, de doua zile in padure sa imi incarc energiile si o sa scriu. A fost o zi plina despre care as putea scrie mult: de la festivalul propriu zis, pana la oamenii cu care am intrat in contact.
Saptamana asta nici nu am apucat sa citesc. Mi-am cumparat cateva carti, dar nici aia cu care venisem nu am reusit sa o deschid. Noroc de drumul lung cu regio de la Iasi la Bacau, ca am dat-o gata.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare