Eurovision 2014 - selectia nationala

[Anca,] Nu am uitat de Eurovisionul de anul asta doar ca dupa auditia celor 12 finaliste am zis: meh! Anul asta chiar cred ca o dam in bara. Sunt vreo trei melodii ce imi plac, insa nu mi se par bune de Eurovision. In rest, multe rebuturi, melodii ieftine cu sound vechi si versuri in romana. Ce cauta Naomy aici? Nu am nimic cu el/ea insa piesa aia e de Creatie la Mamaia nu de Eurovision. Sau ce cauta resapata de Silvia Dumitrescu? Femeia aia nu realizaeaza ca au trecut anii si ca nici imaginea ei si nici muzica pe care o canta nu mai sunt in prezent, ci au ramas undeva in trecut... Sau ce cauta Bere Gratis cand sotia liderului grupului e coordonatoare de proiect. Poate ca merita piesa sa intre in finala (mie mi se pare ca e variatii pe aceasi tema; si tema e varza) dar nu era mai bine sa nu, ca sa evite un scandal.

Azi nu o sa ma uit la Selectia Nationala. Nu am timp de asta, sunt prins cu festivalul si cu un Catan dupa. Sunt curios cine o sa castige si daca e una din cele trei preferate ale mele. Sunt curios de show-ul ce o sa se faca pe melodie ca si asta conteaza mult. Degeaba esti tu Paula Seling si Ovi, ai melodie ritmata gen buntzi-buntzi, daca tu te misti pe scena ca formatia Savoi...

Dezamagit total...
Bun, daca nu stiti pieselele, le puteti asculta in playlistul de mai jos. Chiar sunt curios care e preferata voastra.

Pe curand... 

Comentarii

Postări populare