Inapoi la catedra

E a treia oara cand predau si imi place din ce in ce mai mult. Prima data am facut-o in practica petagocica, apoi am tinut un curs in Japonia, in cadrul cursului de mediu pe care il urmam, intr-o saptamana, am prezentat eu centrala nucleara pe care tocmai o vizitasem cu cateva saptamani inainte, iar acum am fost invitat de profa de religie din generala sa vorbesc despre sigurata in caz de cutremur, la ora de dirigentie.
A fost placut surprins sa vad ca soarecii stiau destul de multe despre asta. Stiau exact ce trebuie sa faca in timpul unui cutremur (si nu numai teoretic - unii dintre ei au pus in practica tacticile la cutremurul de sambata) si cum sa se pregateasca inainte de cutremur. Am avut mai mult de explicat la ce se face dupa si in special ce nu se face.
Pustii erau curiosi cum ma prezint pentru ca profa m-a prezentat ca baiatul domanei directoare si mai si fac istoria cu mama asa ca erau cu ochii pe mine sa vada cum ma descurc. I-am facut sa rada, i-am facut sa gandeasca dar i-am si scapat un pic din frau cand le-am dat voie sa vorbeasca neintrebati. Sunt prea mici sa respete pe cel ce vorbeste deja si vorbeau unul peste altul, de nu se mai intelegea nimic.
Chiar ma bucur ca am acceptat provocarea si am mai facut si eu altceva decat fac zi de zi.
Pe curand...
P.S.: Poza e asa ca dovada ca am fost, am facut. Mare lucru nu se vede din ea ca e facuta cu un telefon mobil cu o camera mai slabuta.

Comentarii

Postări populare