Maps to the Stars

Am vrut sa merg la Festivalul filmelor de Cannes, un festival de film ce a avut loc acum o luna in Bucuresti. N-am apucat sa merg pentru ca n-am avut cu cine si aparuse ceva urgent de rezolvat intre timp. Dintre toate filmele ce rulau la festival mi-am dorit foarte mult sa vad Maps of the Stars, un film despre care nu stiam nimic dar cititsem pe prezentare ca Julianne Moore a castigat la Cannes cu el. Si cum mie imi place mult de Moore, am zis ca trebuie sa-l vad. Nu l-am vazut la festival dar l-am vazut acasa acum cateva seri.
Aveam nevoie de un film bun si Maps to the Stars a fost alegerea perfecta. Pelicula satirizeaza viata vedetor de la Hollywood ce sunt ca niste flori rare ce infloresc greu si se usuca repede. Filmul prezinta povestile ratate ale unor actori ce fie ca le-a trecut vremea, fie ca inca nu au reusit sa spuna ceva in domeniu, actori ce au legatura cu un personaj misterios ce apare pe nepusa masa in oras.
E un film pe care cinefilii amatori ar trebui sa il vada pentru ca se vor amuza copios de ironiile la adresa societatii decadente a celebritatilor, a lumii condusa de bani si faima.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare