Angry

Ma feresc de jocurile pe calculator, ca dracul de tamaie. Stiu ca produc dependenta si mananca timpul aiurea, facandu-ti numai probleme. Deci, nu prea ma joc pe PC. Ei, cu smartphone-ul si cu tableta nu e chiar asa.  Joculetele astea sunt mai nevinovate (credeam) si nu foarte spectaculoase, si lasam totul in voia deficitului meu de atnetie, spunand ca o sa ma plictisesc repede.
Am cinci zile de cand joc Angry Birds Transformes si cred ca am nevoie de o interventie. Am intarziat la o intalnirea, nu am lucrat ce vroam sa lucrez, vroiam sa scriu un eseu pentru un prieten, si nu l-am scris si nici nu prea am citit. E gandit special pentru cei cu OCD si ADD pentru ca la un numar de nivele ti se activeaza niste chestii si atunci ma lupt cu ADD-ul sa ajung la acel nivel, dupa care loveste OCD-ul care ma face curios  de noile imbunatatiri.
Sper sa trec de etapa asta foarte repede ca imi afesteaza cam toate aspectele si cu toate ca sunt constient de asta, nu pot sa ma las. Imi spun ca jumtate de ora, la doua ore, nu e mare lucru, dar nu-i chiar asa.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare