O singura noapte

Nu-mi place de ziua mea. Nu imi place pentru ca sunt in centrul atentiei si mie nu mi-a placut niciodata asta. Nu imi palce sa vorbesc in public, sa atraga cineva atentia asupra mea, sa am multe priviri asupra mea. Pentru ca nu stiu cum sa reactionez. De aceea, nu imi palce de ziua mea. Asta e motivul pentru care nu prea imi fac ziua,si daca o fac, e ceva intim, cu putina lume.
Dar cel mai tare ma enerveaza apelurile de la 12 noaptea. Lasati-ma o noapte, sa dorm, si cand ma trezesc sa simt ca e ziua mea. Nu, hopa, ca e 12 noptea e si ziua mea. Plus ca sunt nascut la 11:15 si mi se pare mai ciudat sa ma sunt cu apoape 12 ore inainte sa ma nasc, decat cu 12 ore dupa.
Va multumesc pentru toate urarile de pe Facebook, email, telefon, SMS, whatsapp, Line, Viber, Linkedin si in persoana! Nu-mi place mie ziua mea, dar contorizez  urarile :))

Pe curand...

Comentarii

Postări populare