Prostul are mintea odihnita sau Cum am devenit agent secret

Duminica a fost o zi cu soare, calduroasa. Ma plimbasem pe afara, ne pregatisem de pranzul in familie, inainte sa ma intorc in Bucuresti, cand primesc o notificare de la facebook page manager, ca am un mesaj privat pe pagina de facebook a blogului. Si cum nu imi place sa am notificari sau sa las persoanele sa ma astepte, am intrat sa vad ce se intampla.
De obicei, cand mi se intampla chestii din astea si le povestesc la prieteni, mi se spune ca nu are cum, ca numai eu le patesc si ca sunt gogonate. Acum, inainte sa o blochez pe individa asta, am facut print screen-uri.
Initial am incercat sa fiu dragut, apoi am luat-o la misto usor, ca mi-am dat seama ca nu am cu cine sa discut, apoi m-am enervat.
Pe scurt, ca o sa cititi totul in capturi, o individa m-a intrebat ceva, nu am intes ce, am rugat-o sa imi explice, s-a enervat si m-a acuzat de viol, furt intelectual si eventual spionaj (cred). 
Poate nu am inteles eu ce se intampla si ma lumineaza cineva.



Pe curand...

Comentarii

Postări populare