The Good Wife

S-a mai dus unul.  Si ce final... WTF?
Am inceput sa ma uit la The Good Wife dupa ce mi-a povestit matusa mea despre el. Se uita la el pe Diva si ii placea foarte mult toata povestea politica din spate.
Serialul m-a prins si luni de luni asteptam episodul sa ma uit la el.  Nu sunt multe serialele la care ma uit cu drag. De unele trag, sperand sa fie anulate, pe altele l vad cand am chef. Dat nu si cu acesta. Deci mare mi-a fost surprinderea cand am aflat ca s-au decis sa il incheie. Si mare mi-a fost si dezamagirea.
The Good Wife a fost un serial cu personaje bune, gandite misto si pline de umor. De la personajele principale, pana la cele secundare sau episodice, toate aveau ceva. Judecatori cu ticuri, avocati nebuni sau fixisti, toti ieseau din anonimat. 
O sa imi lipseasca mult acest serial. Adio, Alicia... Din pacate ai ajuns intr-un punct mort si noi nu o sa mai stim ce faci. Pentru prima data nu ai mai avut doua soltii de ales, ci ai ramas fara niciuna
Pe curand,...

Comentarii

Postări populare