Mess


Mai ales pentru prostii cu massuri tampite

Una din cele mai bune inventii ale tehnologiei. Yahoo messenger. Poti cetuii intr-un mod foarte elegant, poti trimite documente si mai ales te poti vedea sau asculta. cea mai tare faza sunt statusurile si avatarele. Ma fascineaza sa ma uit la avatare si la statusuri. Si o fac din cand in cand pe zi pentru ca messul sta deschis atata timp cat eu sunt treaz. Face parte din mine si e modul meu de a comunica cu cei pe care ii cunosc. In primul rand prin poza de la avatar si prin status si apoi prin conversatii lungi si fructuase. De obicei nu folosesc statusurile predefinite, foarte rar, cand sunt in pana de idei si de timp. Sa nu o dam in exrema cealalta, cand iti faci rezumatul zilei in status. Am un coleg care se lauda. Daca nu il baga nimeni in seama, saracul... Statusuri de genul :"Azi e ziua mea si ascult muzica buna si toti musafirii se simt bine" sau "NU prea mai am febra musculara dupa cursa de bicilete de ieri la care am luat locul x". Bine, sunt de acord cu statusuri ca "mananc", "dush", "film" dar astea rezumative sunt culmea. Cele mai tari oricum sunt vstatusurile cu citate. Imi plac la nebunie sau statusurile in lant. Eu am un status, tu imi raspunzi tot cu un status si X rade pe seama noastra.
Si cum un lucru frumos nu se poate sa nu fie stricat, exista acele persoane ce trimit massuri. Cele 3 tipuri de massuri.
1) Sefii de la yahoo vor sa inchida Yahoo mess. trimite mass ca sa contestezi. A mai trebuit sa se limiteze numarul de caractere la statusuri ca sa inceapa iar cu inceputul sfarsitului mess-ului
2)Rugaciuni. Si daca nu le trimit mai departe o sa mori sau o sa iti cada ceva in cap
3) Cutarica are nu stiu ce boala incurabila si daca nu trimiti tu mass nu se face bine
Hai du-te dracului!!! Pe bune??? Cine are timp sa creada toate vrajelile astea? Destul de multi avand in vedcere ca primesc destul de des massuri de astea. Ar trebuii sa trimitem cu totii mass si sa spunem ca cei ce trimit massuri tampite supara pe sefii de la Yahoo si le suspenda contul. Dar asa vom ajunge si noi in categoria celor ce trimit massuri tampite.
Dar in rest ideea e buna. E misto sa ai mess. Far el nu poti traii. Daca nu ai net si nu poti sa intri pe mess disperi dar disperi si cand ai "busy icon" si te streseaza unii cu intrebari.
In final ii salut pe cei ce stau pe mess sub acoperire "INvisible to Everyone". De ce dracu mai stati pe mess??
Gata ca ma aprind. Iar nu stiu daca am scris corect, daca nu am mancat sau pus litere in plus, de la cum tastez, pentru ca nu citesc ce scriu.
Scuze
Pe curand...

Comentarii

Postări populare