Vitamine

Am totusi aproape doua saptamani de cand port ochelari (noii ochelari). Dioptriile mi s-au schimbat mult si imi este greu sa stau cu ei pe nas. Ma cam doare capul. Mereu uit de ei. Au trecut doua saptamani, dupa cum spuneam, de cand vad mai bine (teoretic). Ar fii cazul sa ma apuc de citi!!! Vara asta mi-a fost foarte greu, oboseam repede si nu aveam rabdare. Aseara imi venii sa scriu, dar nu pe blog, ci la o proza pe care am inceput-o de mult. Dar era trziu, eram obosit, asteptam sa se termine filmul si sa ma culc pentru ca trebuia sa ma trezesc (relativ) devreme ca aveam de invatat la RM. Punct. Motive, scuze... Adevarul e ca sunt obosit. Ar trebuii sa imi cumpar o cutie de Ca+Mg+Zn si una de multivitamine ca sa am energie, sa ma apuc de scris si de citit.
Simt ca pe zi ce trece ma transform din ce in ce mai mult intr-un politehnist tipic si nu asta e scopul meu!!!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare