Seriale

Anul trecut am inceput sa fiu devorator de seriale. Am inceput sa descarc de pe retea Neveste disperate si lost seriale pe care le urmaream si acasa dupa care treptat am devenit fan al serialalelor prison break, jericho, heroes, criminal minds si mai nou gray's anatomy. Pentru fiecare am facut o fixatie dar pentru gray's pot spune ca am o obsesie. Ma uit cat de mult pot si ma fascineaza cum evolueaza fiecare personaj de la episod la episod.
Cine nu a vazut vreunul din serialele astea, le recomand pentru ca toate sunt seriale premiate la diferite gale de gen si din fiecare ai de invatzat. Sunt persoane care spun ca acest gen de productii sunt inferioare filmelor, de exemplu, dar eu cred ca este mult mai greu sa scrii un scenariu de serial si sa poti sa il continui pe perioada a 4-5 ani decat sa scrii un scenariu pentru un film de maxim 2 ore jumatate. la fel ca si romanele politiste care sunt considerate inferioare altor tipuri de romane dar eu cred ca este dificil sa scrii un roman politist in care sa nu iti dai seama cine e criminalul pana la sfarsit.
Gasiti-va macar un serial la care sa va uitai si disperati la sfarsitul unui episod ca mai aveti de asteptat o saptamana sau 3 luni (daca se termina o serie) pana a afla ce se intampla pentru ca ai ramas in coada de peste, in ultimul minut intamplandu-se ceva ce schimba situatia.
Cam atat pe tema asta
Pe curand...

Comentarii

Postări populare