Cum sa afli parola pe mess la tovarasi



Sincer clipul asta nu l-am gasit eu pe Youtube am primit de al Ana un link de pe blogul Cocalari si Printzese dar mi-am permis sa il postez si eu pentru ca este un filmulet educativ. Domnul Bahoi de la Constanta ne invata cum sa spargem parola pe yahoo messenger vrajeli cu un program care nu sparge instant vrajeli ci sparge parole acasa, sau la sala, la tovarasi care vin la tine. Programezi un program care sparge pur si simplu parole de yahoo. Apoi nu se explica cum se face pas cu pas, cu download, cu tzac pe dezarhivare, instalat in "ceuri" care seamana foarte bine cu originalul si tovarasii nu isi "da seama" ca nu e originalul pe care l-am ascuns ni noi aflam parola la tovarasi si in ceuri aflam acolo la pass pe undeva. E complcat ca trebuie alt pictogram, da domnul Bahoi va invata el cum se face pas cu pas si va da si id-ul lui de mess sa ii dati un buzz sa va mai explice.
Un film Educativ dar si distractiv
Pe curand...

Comentarii

  1. ba tata esti analfabet pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ionut, sper ca te refereai la Bahoi, caci daca nu. nu ai reusit sa iti dai sema ca eram mai mult decat ironic in acea postare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare