Gata

Am terminat si a 5-a sesiune din viata mea de student. mai am 3 si gata viata de student. A fost altel, a fost obostor si nu mi s-a parut greu.
Am intrat pe Bolognia 2 si de aceea sesiunea s-a micsorat de la 4 saptamani la 3. Si pentru asta unul din examene s-a transformat in Verificare pe parcurs si apoi in colocviu. Am transforat o sesiune cu 5 examene in 4 saptamani in una cu 4 examene in 3. Dar am umplut presesiunea.
Presesiunea mi-a mancat toate puterile, 2 proiecte si 3 colocvii au supt toata vlaga din mine. Energia pde care o aveam am pastrat-o la primul examen, la care nu m-am consumat, dar am disipit- o la al doilea. la al treilea abia am reusit sa ma mobilizez (de aceea am mai fost chemat inca odata azi pentru a mi se defenitiva nota, de la 9 la 10 :D) iar la ultimul am dat chiks. Nu am reusit sa invat mai nimic. Ma trezeam ca citam 10 pagini si de fapt gandurile imi zburasera de mult in alta parte. Termenii nu ii stiam in romana si eram curios ce inseamana si pe langa suportul de curs mai aveam langa mine si dictionarul tehnic englez-roman. Sper sa il iau, ca daca il iau, nota minima e 7, datorita proiectului care mi-am ancat toata energia, si care a meritat 10-le din plin. Dar pe langa 10-le ala parca vine urat un 5 pentru a pondera nota finala la 7.
Imi asum responsabiliatatea :P. oricum e prima sesiune in care reusesc sa trec de 9. Cu 7 la acest examen imi iese un 9.167, cu un 8 imi iese 9.333. Oricum sunt dezamagit de metal si de decan si de 8-ul pe care l-am primit.
4 de 10, doi de 9, un 8 si marti aflu ultima nota. O sesiune frumaoas, nu?
Acum ma bucur de pauza. maine la pranz plec spre casa. O masa calda, un somn dulce si o raita prin oras ma asteapta. Marti vreau sa merg la liceu sa vad lumea draga de pe acolo iar miercuri plec la Bucuresti, unde stau pana sambata. Ajung acasa spre seara iar duminica plec din nou la Iasi. Nu stiu daca o sa ma odihnesc in vacanta dar o sa fiu alaturi de persoane dragi si poate asta o sa ma mobilizeze. Nu spun, Domne fereste, ca in Iasi nu am prieteni, dar mi s-a urat de orasul asta, de camin, si de monotonie si vreau saptamana ce urmeaza sa fie cat mai diversificata pentru a ma intoarce dornic la Iasi.
Nu stiu daca o sa postez in vacanta. Sper sa reusesc, ca asa am last blogul balta perioada aasta, si nu vreau sa fie o obijnuita.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare