Reguli de Joaca!


Trebuie sa intelegeti cateva chestii inainte de a va "juca" cu mine. Si asta pentru ca vad ca se sare calul de la o vreme. Asa ca aplicam cateva reguli.
1) Ai sa-mi spui ceva, imi spui direct, in fata, nu prin intermeridiari. Ce te dranjeaza, ce ti se pare, ca poare asa aflii adevarul mai repede.
2) Dacam a vezi dragut si inofensiv ca un catelus. NU sunt catelusul nimanui si nu presez servicii.
3) Pot sa fiu foarte rau si poti sa ti-o iei intr-un mod original, cand nu te astepti (Atenti sunt razbunator).
4) Nu te iei de familia mea, te iei de mine daca ai o problema, ca altfel ne suparam urat.
5) NU permit sa imi vorbesti cu ton sau in doi peri ca esti ciufut, ai N.F.-uri sau alte chestii care nu ar trebuii sa aiba legatura cu mine.
6) Nu sunt baza de date pentru toate informatiile de care aveti nevoie.
7) NU am nici o obligatie fata de nimeni pentru ca nu imi place sa imi fac obligatii. Daca fac ceva pentru cinev fac ca imi faceplacere, daca decid sa nu mai fac, ghnion, nu ai cum sa ma faci sa ma razgandesc si ai din nou acces la serviciile mele.

Aceste reguli se aplica prietenilor mei, colegilor de la scoala (care vad ca au inceput sa aiba pretentii mari) si mai ales frustatilor care cred ca au ceva de impartit cu mine!

Pe curand...

Comentarii

Postări populare