Prima zi din al saselea semestru de studentie

Imi place cand incepe un nou semestru. Cel putin prima saptamana, cand profesorii isi prezinta materia, iti dau bibliografia si povestesc din experienta lor. Si e si mai fain cand ai profesori noi.
Azi a fost obositor dar fain la scoala. Am avut lemn si a fost interesant. Nu ma asteptam sa fac cu cine scrie pe orar iar proful de seminar e prea cu bun simt pentru niste badarani ca o parte din colegii mei. Si avand in vedere ca am inceput semestrul cu proful de tehnologie, ce imi place mul si nu am vazut niste fete acre azi, ziua mea a fost frumoasa. O sa fie un semestru interesant, cu proiecte mari si multe teme, cu o noua semigrupa si noi provocari.
Am mari asteptari de la semestrul asta, de la mine si de la cei din jur. O sa fie bine sper...
cel putin primele saptamanani cand o ardem degeaba. Si mi-e dor de Karin :))
Pe curand...

Comentarii

Postări populare