Eu vs House

Cu fiecare episod din House M.D. imi dau sema ca seman tot mai mult cu intunecatul House.
House vrea mereu sa fie in centrul atentiei, este curios, daca i se ascunde ceva face pe dracu-n 4 sa afle acel secret. Este suspicios, meru i se pare ca adevarul este altundeva decat i se spune si nu se lasa pana nu dezgroapa mortii. Este o persoana alintata, singura ce vrea atentie, ce trebuie sa fie mereu pe primul loc, ce nu stie sa isi exprime sentimentele si se ascunde in spatele vorbelor taioase si a rautatilor pe care le face.
As putea spune, fara mandrie, ca asa fac si eu, la un nivel mai mic, dar asa e.
Are si calitati pe care le am si eu (dincolo de genialitatea pe care o impartim :)) ) si anume cand un prieten de-al lui are cu adevarat nevoie de el, risca tot si il ajuta. Lasa totul balta si is canalizeaza energiile ajutand pe cel cu probleme.
Sper sa nu ma transform de tot intr-un House pentru ca nu stiu daca voi gasii oameni care sa ma sufere asa insa mai am sanse de scapare pentru ca totodata seman si cu J.D. din Scrubs. Am o voce interioara ce povesteste cele intamplate, imi imaginez mai mereu ce urmeaza sa se intample, dar intr-un mod al meu (asta o are si House care trage concluzii bazate pe ceea ce isi imagineaza el, uneori chiar departe de avevar,insa la House e o chestie de paranoia si de singuratate in schimb la J.D. e o chestie de imaginatie bogata si din pacate pe ambele le posed), are nevoie de atentie si sa ii spuna cineva ca e bun (asta e si la House dar la un alt nivel), are nevoie de modele, sufera ca nu este apreciat la valoarea pe care le crede ca o are, are mereu impresia ca e subapreciat (cred ca de asta a suferit si House in tinerete, de a ajuns asa).
Punant cap la cap toate astea, in modul meu paranoia impletit cu latura asta a psihologiei ce-mi place (doamen ce psiholog bun as fii fost), imi dau sema ca am mari sanse sa devin un nesimtit elevat.
si partea cea mai naspa e ca nu stiu daca voi face ceva sa schimb asta (pentru ca la fel ca House imi place sa fiu o victima?)...

Bonus: o poza cu mine de la 5-6 ani, nu mai stiu exact dar e de cand am dac cu capul in calorifer si am ramas cu un semn de buna purtare. Poza s-a cam sters dar eu tin minte ca in spatelebretonului era un mare bandaj.
Puteti observa in poza parul meu lung si drept si privirea mandra pe care o am de atunci :P

Pe curand...

Comentarii

Postări populare