Felia de... Grey's Anatomy

Ellen Pompeo e insarcinata. Am citit stirea asta pe vreo 3 siteuri dar nu m-am gandit la consecinte pana aseara cand am vazut episodul 20 din Grey's Anatomy. Deci in sezonul 6 o vom descoperii pe Meridith gravida.
Asta imi place in seriale, cand viata personala sau planurile personale modifica un serial intr-un mod pozitiv, nu negatv cum s-a intamplat in cele mai multe cazuri.
Si imi place ca Izzy are iPhone :D
Si daca Izzy nu trece peste cancer si moare...
Iar George e tot ai revoltat pe ce e in jur. pe Izzy, pe Alex, deci sunt sanse sa iasa si el din Serial, motivand ca vrea o schimbare, ca nu isi mai gaste locul aici. Si astfel se adeversec zvonurile si uite asa isi mai fac iesirea din serial chiar protagonistii.
O sa vedem cat de curand un E.R? Ca tot s-a terminat originalul...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare