Vreau sa dorm, nu sa sune telefonul!!!

Nu cred ca sunt singurul care pateste faza asta, insa e stresanta rau de tot.
Nu imi suna telfonul toata ziua si cand vreau sa ma pun sa imi fac somnul de frumusete, incepe sa sune, si suna, si resping apelul si suna inca odata si iarasi resping si tot suna... Si nu ma suna doar o persoana ci isi gaseste fparta mula lume sa ma sune in acest timp.
Am crezut ca e ora la inceput si am amanat somnul de la 3, la 4 si tot a sunat, apoi am zis sa ma pun in pat la 5, si degeaba, am incercat sa dorm si de la 6, un pic si tot a sunat...
Stiu, ar trebuii sa le pun pe silent, sa le inchid, sa le fac ceva... De pus pe silent le pun, dar vibreaza, o sa scot vibratia pentru ca de inchis eu nu le inchid.
Pe curand...

Comentarii

  1. ai incercat sa inlocuiesti somnul de frumusete cu o carte citita cu tandrete? Sau cu o plimbare in amiaza mare? Apropo, chiar atat de dependent de atentie esti incat nu poti inchide telefonul 2 ore?
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare