Sentimente


Am gasit poza asta pe un blog, la un articol despre asteptari de la noul an.
Nu apucasem sa citesc articolul cand am hotarat sa salvez poza. M-a atras. Persoana de pe blogul careia am luat poza isi propunea ca in noul an sa devina indiferenta si sa nu mai sufere din cuza celor din jur. La randul ei gasise poza dar intr-o revista de fotografie, intr-un salon de infrumutesare din Sibiu. Se indragostise de poza si o avea peste tot: pe telefon, pe calculator, la avatar.
Eu am vazut in poza asta ceva ciudat. Fata pare sa se indeparteze de grupul haotic, de suparari si de mizeria din spatele ei, si ca un fumator inrait, trece peste aceasta etapa cu o tigara. Am observat ca fumatorii asa fac. Cand incheie un ciclu, fie el cat de complex sau de banal, fumeaza o tigara, ce pare sa simbolizeze ca ard trecutul dar tototdata il il mai retraiesc odata, ca fumul ce intra si iese prim plamani. Am dat un examen, hop o tigara, am mancat, hop o tigara, am inmormantat pe cineva, hop o tigara, fiecare etapa este marcata de aceasta tigara. Ca indienii ce fumau la final, pipa pacii.
Asa si protagonista din imagine. Are un viitor in fata, un viitor ce nu-l stie, dar lasa trecutul in urma, nepasatoare pentru ca isi are tigara in gura, tigara ce face trecerea de la un plan la altul, de la trecut la viitor, de la viata veche, la cea noua...

Si de ce toate astea? De ce articolul asta?
Ca sa va arat ca fumez si eu o tigara si merg mai departe....

Pe curand...

Comentarii

Postări populare