Dependente, si batranete

Am ajuns la trista concluzie ca am o mare dependenta, creata relativ recent. Tin ca stabilesc ca in afara de aceasta, nu recunosc sa mai am vreo una, tinand sa cred ca ma pot lasa si de cafea si de rosul unghiilor si de altele. Dependenta mea este mesul cu masina. Si este una urata. Pana acum cativa ani militam sa merg pe jos dar de un an am devenit tentat si ademenit de masina asa ca acum, cand nu o am, imi este sila sa merg la scoala, cu toate ca e doar un kilometru. Gasesc tot felul de scuze, de la frig, la somn, la foame si pierdere de timp. Economiseam in cel mai rau caz 10 minute cu masina, asta daca faceam 10 pana la scoala, pentru ca pe jos fac cam 20.
In prima saptamna am inceput sa am febra musculara. La inceput la gamba, apoi coapsa in in final la buci (:D ), acum, dupa ce mi-am tonifiat picoarele, imi este frig si ma doare capul. Asta este motivul pentru care nu mai am chef de nimic si ma simt obosit.

Dupa cum bine stiti se apropie Craciunul iar eu mai am de facut o droaie de cumparaturi de cadouri si nu am nici un chef sa merg pe jos pana la magazine iar in Mall-ul de langa mine nu gasesc ce ma intereseaza. Insa azi am primit un mail cu ce cadouri sa iei in functie de zodie, mail destul de tampit dar, se potriveste cel putin la mine:

Rabdatori, nativii acestei zodii suporta si ingaduie multe. Par a fi alergatori de cursa lunga. Daca ei primesc un cadou banal, mic si nesemnificativ, nu se supara. Afiseaza un comportament tacut, cu o atitudine de concentrare maxima si introspectie. Rar pot fi scosi din starea lor. Cu un album de muzica, cu un set de carti, cu jucarii sofisticate care prin designul lor pun pe oricine pe ganduri, cu jocuri-test cu intrebari si raspunsuri. Pesimisti prin definitie, copiii din zodia Capricorn vad totul in alb, gri si negru. Nici macar cea mai celebra papusa din lume nu le schimba viziunea despre univers. Incercati cu dulciuri, ciocolatele, cutii de bomboane, turta dulce, acadele. Si un maimutoi flausat simpatic. S-ar putea sa-i devina cel mai bun prieten.


Povestea cu mailurile multe si inutile pe care le primesc imi dezlantuie un alt subiect si anume cel al batranetii pe care o simt aspupra mea. Am realizat ca imbatranesc, oarecum. Adica nu mai am spontaneitatea si cheful de viata de la 19 ani. Am aproape 23 si parca m-am linistit prea tare. Nu mai suport fumul, galagia imi pierd rabdarea, ma enerveaza sa mai explic intr-una o chestie si m-am apucat de gatit si de cautat mastere afara.

Pana una alta, ma apuc de invatat la prima mea restanta care vine si va rog sa imi tineti cu totii pumnii si sa nu fie restanta. Seara, la rugaciunea de dinainte de culcare spuneti si "Doamne, ajuta-l pe Horea sa ia durabilitatea cat mai usor, sa il treava Gosav ala!" Multumesc! Doamne ajuta!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare