NU!


Niciodata nu pot sa refuz pe cineva. Daca nu vreau sa fac ceva si mi se cere, fac orice sa ma fofilesc si daca imi iese ma si scot. Nu pot sa spun Nu! asa in fata.
Zilele trecut cineva imi cereuse ce am lucrat la licenta. Am simtit ca mi se urca sangele in cap. Adica nici salut nu zici de obicei si acum imi vrei licenta. Am intrebat discret de ce are nevoie de ea si mi-a spus ca vrea sa vada asezarea in pagina. Asa ca m-am agatat de vrajeala lui si i-am dat un document gol cu stilurile salvate. Altadata cineva mi-a cerut un proiect, chipurile sa vada o formul asa ca i l-am dat in format pdf.
Nu pot sa zic nu si cu asta basta. Mi-e rusine, am impresia ca supar persoanele. Cu toate ca nu marita de loc atentia mea.

Admir din tot sufletul oamenii care spun Nu cand trebuie, oamenii care stiu ca munca lor e de valoare si ca nu merita aruncata in stanga si dreapta. Mi-a dorii si eu sa dau doar cui trebuie si celorlalti sa le spun Nu in fata!

Maine e ziua Ralucai. La multi ani biscuite! Cadoul tau de ziua ta sunt eu =)). (Glumeam), Ral, e una din persoanele care stie sa spuna nu, riscand ca toti puturosii dornici de rezolvari usoare sa o comenteze apoi. Stie ca munca ei e importanta, stie ca ea a petrecut timp lucrand in timp ce X sau Y freca la rece si stie sa spuna da, cand e vorba de o persoana draga ei. Acesta e un lucru pentru care o respect iar toti care la un moment dat au mancat-o de cur pentru ca le-a zis nu, sa isi vada de situatia lor si apoi sa se arunce la comentarii. Ral, te iubim! La multi ani!
Pe curand...

Comentarii

  1. Intotdeauna cand esti refuzat te simti ranit, indiferent ca esti indreptatit sau nu. Asa e omul. Si eu am dat 3 ani jumate in nestire, crezand ca fac un bine, dar am invatat sa mai zic si nu, niciodata nu e prea tarziu. Succes cu licenta si drum bun in Grecia!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare