Inainte inapoi

M-am intors in Iasi, am venit inapoi aici pentru a merge inainte cu studiile. Insa de cand am ajuns am impresia ca merg inapoi.
Cand am plecat de acasa mi-am zis ca o sa fie ca atunci cand am trecut de la generala la liceu. Acelasi oras, o parte din vechii colegi iar cei ce nu vor fii cu mine la master, ii voi vedea macar prin oras, ca totusi sunt aproape.
Insa parca totul s-a schimat si faptul ca imi vad prietenii mai rar e destul de greu. Stiam ca macar aici ii am aproape, ca pe cei ce au fost in Bacau, i-am pierdut de mult si oricat am vorbii la telefon nu mai e aceasi apropiere. Asta se intampla si acum, mai mult telefoane si prea putine intalniri...
In Iasi e frig si urat, in camin e frig si e plin de gandaci. Imi vine sa plec, departe sa o iau serios de la capat. Sfarsiturile pe jumatate sunt mai usoare, insa sunt si minciuni. Nu poti fii pe jumatate fericit, e doar o minciuna... Trecuse Q intr-o seara pe la mine, s-a uitat prin camera si ne-a zis ironic "Frumos ati aranjat in camera, e fix la fel ca in ultimii 2 ani". De ce sa schimbi ceva de merge bine? Andrei e cel mai bun coleg de camera pe care puteam sa il am si daca merge bine de ce sa schimbam?
La scoala e ciudat. 18 ore din 22 le am luni si marti iar vineri restul de 4. Asa ca imi ramane miercurea, joia, vinerea dupamasa si sambata sa fac si altceva, poate un seviciu, sa invat ceva practic.
Vreau sa ma apuc de dizeratie, sa fac ceva practic la examenul acela, poate niste incercari pe comozite, apoi sa plec sa fac ceva studii afara si cand voi termina de tot scoala, sa ma simt pregatit pentru viata reala. Sa nu ma mint ca o sa fie bine, sa stiu si sa simt ca asa o sa fie.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare