Parca am fost intr-o zi de scoala in Romania astazi...

Pot sa spun ca am avut primul curs ca in Romania. Profesorul a predat la tabla si am scris cam 5 pagini. Subiectul cursului este Analiza numerica pentru pbobleme de geotehnica. O sa studiem doua metode, Metoda Elementului Finit - metoda pe care o cunosc teoretic, am facut in faculate un curs predat de Ibi si Metoda diferentei finite, o metoda noua care abia a inceput sa fie studiata. In primul curs am discutat despre consolidarea Argilei, o teorema dezvoltata de un cercetator japonez, urmand ca in cursurile urmatoare sa trecem treptat la cele doua metode de calcul. Nu sunt un mare fan al Geotehnicii si nici al MEF, insa cred ca o sa ma descurc binisor la aceasta materie.
Apoi am mai avut cursul de fundatii cu Hamada (profesorul meu coordonator) insa nu a aparut la ora. A fost ciudat pentru ca nici Hakan nu era. Probabil ca l-a sunat sa ii zica ca nu se face ora si cum eu nu am telefon nu am fost anuntat. Mi se parea normal sa imi trimita un mail, daca nu proful, putea sa o faca Hakan, insa poate s-a gandit ca fiind deja la scoala nu am unde sa imi verific mailul.
Au deschis siteul pentru testul de securitate la calculator. Trebuie sa ascult trei cursuri, in format video si apoi sa dau testul. Ma apuc acum, ca sa stiu ca scap.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare