Hanako Kitchen

Sambata am mancat la un restaurant nou, o taverna cu mancare internationala si decor a la Hawai. Restaurantul e langa statia de tren, acolo unde mancan de obicei in weekenduri insa nu am stiut niciodata de el.
Dimineata m-am intalnit la micul dejun cu Yuchiro, seful de camin. Pentru cei ce nu stiu, Yuchiro a fost cel ce mi-a fost de mare ajutor la inceput aici insa apoi relatia dintre noi s-a racit. El era in ultimul semestru si lucra mai tot timpul la licenta iar eu am inceput sa cunosc oameni noi. Mi-a parut bine cand m-a intrebat ce planuri am pentru pranz pentru ca imi face placere sa discut cu el. E absolvent de arhitectura si stie o droaie de cladiri interesanre despre care imi povestest el.
Mai mult ca sigur ca am fi ajuns sa manacam la Gyoza Meshu daca nu am fi inceput o discutie despre restaurantele din zona. Eu am spus ca Gyoza Menshu e preferatul meu, Yuchiro a spus ca ii place un restaurant mic cu caracatita eu am zis ca imi mai plece Stake House-ul si el a zis de Hanako Chitchen.
Din dorinta de a incerca ceva nou, am spus sa mergem acolo. Si bine am facut. In colajul de mai jos puteti vedea in partea din dreapta o imagine din interiorul restaurantului iar sus imagini din baie. Mi-a placut ca aveau betisoare de urechi, apa de gura, pahare de unica folosita si scobitori la lavoar si in cabina de wc (pentru ca era toaleta comuna)aveau intr-o cutiuta absorbante. Nu cred ca in Romania gasesti asa ceva in toaleta unui restaurant ordinar.
Eu am ales sa manac un meniu ce avea supa de rosii cu mozzarela, orez, cartofi, pui, ou,creveti si salata verde cu frunze de ridiche si rosii chery (in stanga jos) in timp de Yuchiro a mancat pizza.
Apoi, pentru ca discutia se tot intindea am mai comandat un snack, si anume biscuti sarati cu dressing de branza.
Mancarea e foarte gusotasea si nu e scumpa (avand in vedere ca nu e mancare japoneza). Pentru clientii fideli ofera carduri cu reducere de 10% si restaurantul organizeaza si petreceri pentru care au meniuni speciale gen Isakaya.  Aveau tot felul de cocktail-uri in meniul de bauturi si bere internationala (Corona, Haineken si Guiness) la preturi bunicele
Nu stiu cand au trecut doua ore pentru ca atmosfera a fost placuta si discutiile au curs. Acum stiu mai multe despre concepul modern al arhitecturii japoneze si influentele sale.
Sper sa revin aici cat de curand si sa mai am parte de discutii productive cu Yuchiro.
.

Comentarii

Postări populare