Lab website

Una dintre problemele pe care le-am observat legat de rasismul de aici (sau poate e xenofobism sau e doar rautate pura si marsavie - ca tot mi s-a spus ca exagerez cand spun rasism) a fost problema cu site-ul laboratorului. Am inteles ca in tomana nu l-au dus la zi pentru cativa studenti internationali insa acum odata cu inceperea noului an l-au update-at, cu noii masteranzi (ce anul trecut erau studenti in ultimul an) si noii nou veniti. Insa studentii internationali lipseau. Eu, Hakan, Namyi si Saima nu apaream pe site.
Se adunasera multe lucruri ce ma deranjau legat de oamenii din laborator si povestea cu site-ul a pus capac. De ce imi pasa? La petrecerea de Paste, un tip din camin, student in anul 4 la Inginerie civila m-a intrebat in ce laborator sunt. La 5 minute dupa ce i-am raspuns la intrebare a venit cu telefonul ma mine si m-a intrebat de ce nu apar pe site. Sigur pe mine i-am zis ca nu e adus la zi insa mi-a aratat ca apar noii membri. Asa ca m-am enervat maxim si am aruncat bomba acolo unde trebuia, la Namyi.
Se pare ca ea a intrebat secretarele, secretarele au vorbit cu cel ce se ocupa de site ca vineri ni s-au cerut datele si ni s-a facut o poza. Site-ul laboratorului e in japoneza si il puteti vedea aici, iar pagina cu membrii aici.


Initial a fost o alta poza insa era ingrozitoare asa ca am cerut sa fie schimbata cu cea din excursia din zonele afectate de tzunamy. Deasupra pozei scrie ca sunt masterand, anul 1. Apoi in lateral e tema de cercetare, scoala ce am aboslivit-o, hobby: blogging, plimbari, clubbing si citit si ascultat muzica iar ultimul rand e modelul meu in viata, unde am scris ca e matusa mea :D

Pe curand...

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. am scris in articol matusa pentru ca mi-e si matusa si nasa. Insa eu cand fac referire la ea, de obicei spun matusa :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare