Dupa atata vant si ploaie..



Poezia lui Toparceanu spune: Dupa atata vant si ceata insa cand am vazut cerul ieri cand m-am trezit (pe la 12) mi-a venit sa cant cantecul celor de la Mondial pe versurile lui Toparceanu. Dar ce rost mai avea un cer plin de nori in spatele carora se vedea albastrul senin al proimaverii, cand ziua era pe jumatate trecuta.
Si ce rost avea cand vacanta era spre sfarsite si in loc sa vizitez tot ce as fi vrut sa viziez in loc sa stau in camin si sa reinstalez windowsul sau sa ma uit la serialele non-stop.
Dar bine ca acum am acest cantec in minte si nu ma mai gandesc la Lacustra lui Bacovia.


Si poate de acum vremea va fi frumoasa si asa voi scapa si eu de starea nasoala pe care o am...
Dar dupa doua ore totul a revenit la "normal" si a incepud din nou sa ploua...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare