Eclipsa totala de soara

M-am trezit pe la 7 si 20 din cauza unor sunete apocaliptice. Cainii latrau, pisicile urlau iar lumea vorbea tare si radea... iar eu vroiam sa dorm... inca 20 de minute. Am isit pe balcon sa vad ce se intampla si era o  lumina ciudata afara. M-am uitat in jos la lume si toti se uitau in sus cu niste ochelari ciudati la ochi. Atunci am pus cap la cap totul. Am inteles de ce vineri era o emisune la tv ce arata ce ochelari pentru eclipsa se gasesc de vanzare si ca Panasonic a scos un aparat foto special pentru asta. Era eclipsa!
Mama de camin m-a vazut in balcon si mi-a facut semn sa cobor si eu in fata caminului. Cineva mi-a dat o pereche de ochelari sa ma uit. Am prins momentul maxim, de aceea latrau cainii si pisicile faceau de parca le manca cineva de vii. Pentru toti cei de acolo era prima eclipsa de soare. Cand le-am zis ca e a doua pentru mine, nu m-am crezut. In Japonia nu a mai fost una de 40 de ani. Apoi le-am explicatat ca in Romania a fost una in 1999. Inca mai am acasa occelarii de atunci, o sticla de Coca-Cola ce prezenta eclipsa, mascota: Clipsi si o bancnota de 2000 de lei, cea aparuta special pentru eclipsa. Acum nu am fost atat de impresionat ca atunci, poate pentru ca atunci eram copil iar acum am crescut. Oricum, m-am bucurat sa vad eclipsa si ma bucur ca am avut ocazia s-o vad, cu toate ca nu stiam de ea.
La TV, cei de la Fuji aveau emisiunea in aer liber, de pe acoperisul cladirii lor din Odaiba. Jos, se afla o scena unde o trupa celebra din Japonia a tinut un concert cu ocazia eclipsei. Era foarte multa lume acolo si toata lumea se uita la soare.
Astazi se anunta ploaie insa cu toate ca cerul e un pic innorat, soarele s-a vazut bine prin ochelari.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare