Draga SRI, sau SMS

Duminica trecuta, in timp ce eram in autocar, in drum spre Bucuresti, m-am gandit sa ii trimit un mesaj Vanesei, mesaj in care sa ii spun ca m-am urcat in autocar si sunt pe drum si in care sa o pun la cunostiinta cu atmosfera din masina. Doar ca mesajul de la ea m-a surprins. Am recitit sa vad daca autocorectarea a facut ravagii dar nu era asa si nu se pupa cu ce imi zicea ea ca a primit.

In imaginea de mai sus se poate vedea mesajul trimis de mine si reactia ei iar in imaginea de mai jos se vede ce a primit ea de la mine.
Nota: Shogun e cainele familiei Vanesei.

Draga SRI, te rog eu frumos ori angajezi studenti de top, ori iti pui la punct aparatura ca da erori si amesteca aiurea mesejale dupa ce trec pe la voi sa fie citite si interpretate. Aveti un virus ceva in sistem ca am mai patit povestea asta odata si cu sora mea.
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare