Sa nu ne fie frica de cutremur (cursul)

A venit si ziua cand am tinut cursul pe care am incercat sa il promovez intens. Joi ma intorceam de la Iasi cand am aflat ca nu prea s-a inscris lumea. Nu-i problema, il fac cu cati sunt.
Eu zic ca a iesit bine. Feedback-ul  fost bun, am avut multe intrebari si s-a lungit la mai mult de o ora jumatate, cat ma asteptam eu sa tina.




Interesant e ce s-a intamplat dupa. Foarte multa lume mi-a scris sau m-a sunat sa ma intrebe de curs cand se mai tine ca vor sa vina... Pana mea, de ce nu ati venit data trecuta? Unii din ei au zic ca nu erau in Bacau, altii ca nu au vazut posterul (postat si share-uit de 3 ori intr-o saptamana) iar altii ca nu au inteles exact ce era si acum am realizat...

Poate, candva il mai tin, poate...
Pe curand...

Comentarii

  1. nu ai pus si un video! ar fi fost interansant sa te vedem cum te bagi sum masa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara filmulete compromitatoare. Astea se vad live de catre cursanti :P

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare