The Newsroom

In toti anii astia de cand ma uit la seriale, am invatat un lucru: Serialele bune sunt alea care nu tin mult, care se ard repede, ale caror povesti se sonsuma rapid si nu se lungesc in sute de episoade, ani de zile.
Serialele bune sunt alea ce te enerveaza ca s-au terminat atat de repede, care nu te lasa sa dormi doua nopti ca apoi, la rasarit sa-ti spui: Mai bine ca s-a terminat asa, epic!

Acum trei ani, cand R mi-a vorbit de The Newsroom am avut o bucurie mare in suflet: un seriale despre o redactie de stiri, wow! E altceva, nu politisti, nu doctori, nu avocati ci jurnalisti,
Sezonul 1 a ars toate povestile importante ce au facut stiri in ultimii ani. Dupa ce s-a terminat m-am intrebat ce naiba o sa se intample mai departe. A venit sezonul doi se nu s-a mai intins pe 4-5 ani si pe 6 luni, ce a spus o singura poveste si repectusiunile ei. Mi-a placut schimbarea de atitudine ce se vedea din noul generic de deschidre si am zis ca The Newsroom e un serial ce stie sa se reiventeze si sa ramana la fel de bun. Am asteptat apoi stirea unui sezon 3. A venit destul de tarziu si a aruncat o bomba: The third and the last season!
Sezonul trei a fost epic! Daca as fi profesor la Facultate de jurnalist, as obliga studentii sa vada acest serial. Daca as lucra la CNA, as obliga patronii de trusturi de presa sa vada acest serial. Asta e jurnalistmul adevarat.



O sa-mi lipseasca mult serialul asta si nu cred ca o sa existe unul prea curand care sa-i ia locul. Si asta e un mare pacat.
Adio, The Newsroom! O sa-mi lipsesti!

Pe curand...

Comentarii

Postări populare