(Aho,Aho!)x15


1 Ianuarie. Carnea imi arde de la mahmureala, oasele ma dor de oboseala. Azi e ziua in care  fac mai nimic. 
To do list:
1. De pierdut timpul pe facebook
2. De acceptat provocarea celor de la goodreads si pe 2015
In 2013 imi propusesem sa citesc 26 de carti si am citit 52. In 2014 am citit 77 si imi propusesem 17. Anul asta imi propun 50 si sper sa le citesc pe toate. Nu mai am timpul liber din 2014 si nici timpii moriti ce-i umpleam cu cititiul din 2013. Nu mai am vacanta de 3 luni vara si trebuie sa stiu cum sa-mi impart timpul
3. Sa citesc articolul de anul trecut si sa va daca mi s-a indeplinit ce mi-am dorit atunci. Mi-am dorit sa-mi gasesc locul si pot sa spun ca, in sfarsit, dupa un an numatate zbuciumat, stiu ce o sa fac de acum inatine. Cel putin pentru rumatoarele 32 de luni. Si la sfarsitul lunii o sa am si asta pe foaie, intr-un tabel Gantt, in cadrul unui proiect.
4. Sa-mi propun o noua rezolutie pe 2015. Pai in 2015 imi doresc sa reaiau relatii vechi si sa imi fac prieteni noi. Am nevoie de un aer nou in timpul meu liber si cred c o gasca noua cu care sa fac si altceva decat cu prietenii vechi, ar merge.
5. Sa ii Urez pe cei din familie de Anul Nou. Mai intai sa se trezeasca lumea. Ca sunt cel mai matinal din casa.
La multi ani!

Pe curand...

Comentarii

Postări populare