21 k la 20

Ieri, ca as putea spune ieri (e trecut de 12 noaptea) am petrecut cu prietenii mei. Azi voi petrece acasa cu familia, cu tort de nuci, cremshmit, oua umplute, racituri si alte bunatati iar in curand voi petrece in Iasi alaturi de prietenii de acolo.
Dar sa vorbim despre ziua mea cu prietenii de aici. Am anuntat intalnirea la 4 intr-un pub, la o pizza. De ce? Nu aveam destuli bani pentru altceva mai spectaculos si nici timp sau dispozitie (o masea umflata mi-a stricat tot cheful). Am intarziat 10, maxim 12 minute :D pentru ca ma avut de rezolvat niste lucruri ma intai. Nu am stat sa ma pup in bot sau sa ma aranjes ca altii. Cei drept sunt cam nervos, inca. Pentru ca se trezeste exact cel ce e bagat in cacat pana la gat si mai are si musca pe caciula sa comenteze si sa strice tot. Dupa cum spuneam, ne-am adunat 8 oameni sa sarbatorim teoretica mea maturizare. Dar sincer cred ca m-am mai tampit. Mai trendy decat niciodata am primit cu drag prezenta celor invitati si cadourile suuuper(o geanta super exact ca alta pe care o mai am dar alta culoare- eu am vrut-o sa sa plot sa ma asortez, 2 carti de trup si una de suflet si vin rose din Italia). Dupa figurile de VIP ale unora si bani aruncati pe masa, vorbe grele spuse in particular si "de ce toata lumea se uita la mine?", a inceput partea interesanta. A fost a la Horea. Adica acid. Si a inceput Ioana cu o gluma acida asupra mea foarte reusita. A continuat cosmina dar pe cele mai multe le-am dat eu. Au fost multe si am ras copios(mai ales Oana). Va anunt ca in iarna asta ma apuc de modeling voi fi model pentru manusi (ca altceva nu cred ca o sa reusesc) si ca sa-i fac Cosminei pe plac si Georgianei ce a ras rautacios la remarca Cosminei o sa scriu be blog despre NEGLIJEUL DELOC DE NEGLIJAT pe care il poarta doamnele prin casa cand vor sa iasa in evidenta fara a arata asta. Si va mai informez pe toti care nu stiati EXISTA neuroni si in maduva spinarii (bilogia de a 11a).
Cam atat. Cam acid eu pe la 21 asa. Nu ma omoara pe mine o masea si o ureche (daca imi plac senzatiile tari si mi-o trag cu curentul).
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare