No more Mr Nice Guy

Daca pana acum am fost dragut cu toata lumea, acum schimb foaia. gata s-a terminat borcanul cu prietenie si bun simt.De acum o sa f**t pe toti care ma f**t! Oricine ar fii cel ce im face gluma prosta cu telefonul, o sa o incurce urat. A sunat din nou "Iti aduci aminte de mine, Horea?". Tot cu lipsa numar, dar acum pe orange. Am luat-o un pic in serii, ca mi-a inchis data trecuta si sa imjispuna cine e. "Prietenii imi spun Jana" si rade. Da, asa sta treaba? Tot fara numar suna. A luat-o in serii "iubita mea" si a inchis. Sa mai sune odata, ca aful eu cine e. la politie merg si deschid urmarire pentru hartuire si il castig si o sa imi dea daune morale de o s-o usuce si pe masa si pe bunica-sa si pe tot neamul ei de obosite!
In al doile rand o sa ma adresez persoanelor ce au dat de gustul "situatiei" si nu se mai satura sa stea cu ea in mana sau in gura. daca cautati motiv de carcota cu mine spuneti-mi verde in fata ce aveti, nu ma luati pe dupa visin cu faze ca daca esti destept iti dai seama. Fata, ramai singura cu mascaricul tau si cand o sa te lase si el nu mazi venii la mine/ noi. Toti o sa te lase. Nu ma leaga nimic de tine dar ar fii bine, dupa ce citesti acest articol sa ma suni si sa vezi cand pot sa ma vad cu tine sa imi spui ce vrei de fapt.
NU mai fac compromisuri pentu nimeni, nu imi mai pasa de nimeni. o sa tai in carne cruda si o sa fac macel. Nu va puneti cu mine ca sunt nebun cu acte.
Pe curand...
Imi cer scuze pentru cei ce citesc acest blog si nu se asteptau la un articol mai linistit. Mi-am sticat o seara ce fusese frumoasa!

Comentarii

Postări populare